Pomelo Identity

Challange

Favorable, family atmosphere and variable due to a daytime menu - these are the main features of Pomelo. How to show that something is ‚all-day changing’ but ‚trustworthy’ and ‚stable’ at the same time?
I decided to split the logo into three syllables like three parts of a day - morning, afternoon and evening. Branding is based on variability and word-formation based on the three syllables. This approach gave a lot of chances and ways of advertising campaigns in the future.

Sector

Restaurant, Gdańsk

Disciplines

Research and insight, brand identity, opening campaign

Pomelo Identity Pomelo Identity
Pomelo Identity Pomelo Identity
Pomelo Identity
Pomelo Identity Pomelo Identity
Pomelo Identity Pomelo Identity
Pomelo Identity
Pomelo Identity Pomelo Identity
Pomelo Identity Pomelo Identity
Pomelo Identity

"Tomek od samego początku współpracy wsłuchiwał się w to co chciałem wyrazić w logo mojej restauracji. Pierwsze spotkanie było dla mnie wspaniałym doświadczeniem. Luźna atmosfera, burza mózgów i masa świetnych rozwiązań ze strony Tomka. Dobry kontakt w trakcie realizacji całego projektu. Świeże spojrzenie i zawsze pozytywna atmosfera."

Krzysztof Szymański, Właściciel

Pomelo Identity

Let's talk

info@tomaszbilak.pl

+48 798 900 088

Bilak


Portfolio ⇥

About me →

Journal [PL]

Projects


Pomelo Bistro

Akart Audio

Odra Centrum

Oto Ziomek

Can U Escape?

Social


Behance

Instagram

LinkedIn

© Tomasz Bilak 2018
Tomasz
Bilak
PL
EN